четверг, 26 января 2017 г.

Вірші на день Святого Валентина коханій

Голосові поздоровлення з днем Святого Валентина дівчині

привітання на мобильныйПрикольные вірші: Я як потужний жеребець, люблю тебе, аж прям капєц! привітання на мобильныйПесня: Десь на білому світі, серед кленів і беріз привітання на мобильныйСтихи: Без тебе я як жовтець в пустелі!
Миле послання для коханої дівчини

Моя гарна сніжинка,
Моя прекрасна зірка,
Тобі шлю цю валентинку,
Щоб, незважаючи на холоди,

Вона порадувала серце
Чудовим святковим днем,
І ми змогли з тобою зігрітися,
Коли опинимося удвох! ©

Не люблю я соплі, слюні.
Моє серце з латуні.
Мій характер твердіше сталі,
Що на вугіллі загартовували.

Так, я мачо і боєць,
Хоробрий лицар і стрілець,
Але, тебе побачивши, таю!
З Днем любові тебе, рідна!

Будь легка й безтурботна,
Але знай, що ти вже не вільна!
Тебе дозволь мені приручити
І свій подаруночок вручити! ©

Гарні вірші улюбленої

Шлю тобі я валентинку,
Будь красивою, як картинка!
Незважаючи на сніг з морозом,
Ніжної, чуттєвої, як троянда,

Дивовижною, як зірки,
Наче місячне світло, серйозною,
Як синичка, яскравою, милою,
Немов сонечко, коханій! ©

Я вдячний дружині
За любов. Могутніша кольчуги
Від негараздів, людського зла
Захищала, берегла!

На сімейній бригантині
До Дня святого Валентина
Допливли з нею ми без втрат!
Мені всіх ріднею вона тепер! ©
Кохана! З Днем святого Валентина!

Комментариев нет:

Отправить комментарий