четверг, 26 января 2017 г.

Красиві смс привітання з Днем святого Валентина коханому хлопцю, чоловікові

Мій милий, мій самий надійний чоловік,
Тебе вітаю я з Днем Валентина,
Хай серце любов на роки збереже,
І нехай буде міцною вона, як граніт!
Зійти місяці на зміну сонцю, зійти снігах,
А літа зелень стане осінь міняти на мідь,
Лише незмінно жадібно тулитися до твоїх губ,
Коханий, будуть мої губи, а серце співати.

Співати про очі, в яких морем бушує пристрасть,
І я пірнути в неї готова стрімголов. Лови!
Необмежену, милий, дамо ж влада
У Валентинів день світлої нашої з тобою любові!
Коханий, бажаю тобі в день Валентина чарівного вечора, коли пробіжить по шкірі ніжність, краєчком пальців ковзаючи по шиї і спині, коли на губах осяде сонце, зігріваючи ніжним поцілунком, а в очах буде іскритися салют з невимовних сьогодні слів, які зрозумілі з погляду!
Коханий мій, сміливий, красивий і ніжний,
В обіймах твоїх я завжди безтурботна
Тебе вітаю я з днем Валентина,
Єдиний мій чудовий чоловік!
З Днем святого Валентина,
Мій прекрасний і рідний,
Обожнюваний чоловік,
Бути хочу завжди з тобою!

Нехай святий оберігає,
Наші почуття збереже,
А любов хай розквітає,
Яскраво, як вогонь горить!
Коханий! День святого Валентина - це наше свято. Ти - мій ідеал, я в повному захваті від того, що можу покластися на твоє міцне і надійне плече. Будь завжди щасливим, здоровим і щасливим!
В цей день Святого Валентина,
Не соромлячись, я хочу сказати,
Що тобі готова своє серце,
Як подарунок, назавжди віддати.
У день лютневий всі ми свято відзначаємо,
Я тобі, коханий мій, привітання шлю,
Покровителя закоханих нині величаємо,
Ну а я скажу тихенько: я тебе люблю!

І тобі, рідний, бажаю ніжності і пристрасті,
І побільше веселих днів, радісних перемог,
Щоб ти зі мною разом насолоджувався щастям,
І у душі любов іскрилася багато–багато років!
Мій милий, день Валентина – чудовий привід зайвий раз нагадати, як неймовірно сильно люблю тебе, молю святого, який дав ім'я цьому чудовому святу, про твоє везіння і наше спільне щастя!
прослухати
Краще чоловікові в День Св. Валентина! - пісня
відправити
З днем Святого Валентина, любий,
Найкращий, ніжний, лагідний!
Буду поруч я, любити буду завжди,
Наші почуття я пронесу крізь роки!
Довгоочікуване свято всіх закоханих,
День святого Валентина настав!
Для сердець, любов'ю окрилених,
Годину зізнань радісних пробив.

Я тебе, мій милий, вітаю!
Більше за життя я тебе люблю!
Разом провести її мрію
І за всі тебе дякую.
У день покровителя всіх закоханих сердець бажаю тобі, мій єдиний чоловік, насолоджуватися хмільним вином любові, испивать кожен раз до дна келих пристрасті і п'яніти, немов у перший раз.
Валентинів день прийшов, вітаю, милий,
Мені з тобою так добре, хай і ти щасливий,
Оточений моїм теплом, ласкою, любов'ю,
Нехай зірка удачі, миру світить над тобою.
З валентиновим днем!
Нехай любов заповнить будинок!
Як і раніше кажу,
Що тебе лиш я люблю!

Мій коханий, мій жаданий,
Найкращий, довгоочікуваний,
Хай квітне душа твоя,
Щастя їй бажаю я!
Ти оселив мене в своєму серці, і я дуже дорожу цим своїм житлом, тому бажаю тобі, щоб у твоєму серці, разом зі мною, жили радість, любов і ніжність, які я тобі дарую.
Короткий вірш з Днем святого Валентина коханому

Комментариев нет:

Отправить комментарий