суббота, 4 марта 2017 г.

Смс привітання з 8 березня

Восьме березня – день чудовий!
Прокидайся, мій друг чарівний,
І з твоїм Днем сьогодні вітаю,
Удачі, сонця, краси і радості бажаю!
Автор: Надія Малафеевская



Природа нескінченної красою
Нас усіх до 8 березня дивує!
І я бажаю бути тобі такий –
Нехай кожен, хто побачить – обожнює!
Автор: Солдатова Марія



З 8-м березня тебе я вітаю,
Нехай мрії всі виконає фея-весна!
Я дарую тобі цей букет свято світлий,
Дарує щастя хай він тобі світло беззаветный!
Автор: Ольга Фурсова



З Днем Восьмого березня вітаю знову!
Будь завжди красива, мила і здорова!
Я бажаю тобі цілу купу щастя,
Сонця золотого, життя без напастей!
Автор: Олена Тихонова



Вітаю з святом весни,
Найкрасивішу на світі.
Нехай тобі сняться кольорові сни,
І збуваються твої мрії про літо.
Автор: Катерина Лимар



Чудова, кохана, рідна,
Ти - ніжна, красива, земна!
З жіночим днем! Ти краще за всіх і красивіша.
Дякую долі за щастя наше!
Автор: Тетяна Бєляєва



Я бажаю тобі ніколи не хворіти,
Я бажаю тобі бути завжди молодою!
З 8 березня тебе! Багато сонячних років
Нехай успіх і любов будуть поруч з тобою!
Автор: Олена Козлова-Гыра



В очікуванні ти стынешь...
Довго нехай на старті,
Але зате приємний фініш!
З днем Восьмого березня!
Автор: Олексій Резніков



Нехай в День восьмого березня " для тебе
Заспіває красиво свою пісню птах.
Розбудить ніжним поцілунком чоловік люблячи,
І запитає, чому тобі не спиться.
Автор: Надія Малафеевская



8 березня до нас у двері стукає,
Нехай диво в це свято настане,
Нехай кожна долю свою знайде,
І сенс в житті знайде!
Автор: Солдатова Марія



Сьогодні ти дуже красива,
Весняна, яскрава діва!
Тебе з 8-м березня я вітаю,
Усмішок, щастя, добра лише бажаю!
Автор: Ольга Фурсова



В цей день весняний святкує народ:
Жінок з Восьмим березня! Щастя наперед,
Миру й терпіння, грошей і добра
Всім весна б ця вдосталь принесла!
Автор: Олена Тихонова



Немає на світі свята милею,
Чим восьме березня, свято жінок!
Ти собі шампанського налий,
Нехай він буде радістю відзначений.
Автор: Катерина Лимар



Всі квіти світу - до твоїх ніг!
З 8 Березня вітаю, жінка-богиня!
Я тебе ніколи нікому не віддам,
Вдень і вночі повторюю тільки твоє ім'я!
Автор: Тетяна Бєляєва



Ти прекрасна, як розкрився квітка,
Ти загадкова, як місячна доріжка,
Ти повітряна, як грайливий метелик,
З 8-м березня, дорога крихта!
Автор: Олена Козлова-Гыра



Заглядаю я в суспільстві дівочому,
Як у банку з кільками пельмень;
Але випивши, плюну на пристойності
У Міжнародний жіночий день!
Листівка подрузі з 8 Березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий