пятница, 16 сентября 2016 г.

Привітання на Кашемірову Весілля (47 років) у віршах

"Вірші на Кашемірову Весілля 47 років"


Сорок сім років з дружиною
Щасливий, друже мій дорогий,
Я добра тобі бажаю,
Всією душею вітаю,
А ще хочу сказати,
Що не варто сумувати!
Молодість прийде друга,
Буде життя легке, я знаю!


Подаровані один одному ви долею,
Та це ж для вас таке щастя -
Жити з щирою і відданою душею.
Ви разом в житті бачили чимало,
Але головною залишається та любов,
Яка роками зігрівала,
Оберігала щастя ваше знов!


Вам від правнуків привіт,
Ви випромінюєте світло,
На сім'ю велику нашу,
Пари немає на світі гарніше!
Ми вас сильно вітаємо,
І здоров'я вам бажаєм,
І удачі, і тепла,
Щоб ваша любов цвіла!
Хай любов вам, і рада,
Щоб об'їздили весь світ!
Нехай триватиме ваше життя,
Дід за бабусю тримайся!


Вітаю з кашеміровим ювілеєм
І хочу Вам побажати,
Щоб підлість і обман
В дорозі не зустрічалися!
Щоб щастя і любов
Навіки не скінчились!


Вітаємо вас з Кашемірової річницею!
Живіть весело і дружно,
Майте в житті все, що потрібно,
Зберігайте святий вогонь любові
До самого весілля платинової!


Майже півстоліття, а точніше 47
Промчало років з тієї незабутньої дати,
Коли ви одружилися! І знову
Всі раді вас привітати, як колись!
У вас кашеміровий сьогодні ювілей!
І ми пишаємося вашим відданим союзом!
Хай любов рідних, онуків, дітей
На плечі ляже вам безцінним вантажем!


Дорогі наші дружини!
47 років — ще не дата,
Але все ж це ювілей.
Ви були молоді,
Але летять роки все швидше.
Трохи ви прожили разом,
І в той день кричали ми нареченій:
Свари поменше чоловіка і дітей.
А ти все очі опускала,
І ніжно нареченого пестила...


Спільного життя нашої 47,
І від душі хочу тобі сказати –
Мій чоловік, жодного разу я не пошкодувала,
Що вийти заміж за тебе зуміла.
З тобою ми дуже щасливі удвох,
І сповнений радості наш світлий дім,
Тобі хочу побажати здоров'я,
І бути таким же сміливим продовжувати!


47 років тому ви одружилися!
Я вітаю з ювілеєм вас!
Серця все так же щастям, щоб іскрилися,
Щоб тільки сльози радості з очей!
Перша сталь сьогодні у відносинах,
Кашеміровий ювілей у вас зараз!
Любов сильніше нехай міцніє без сумнівів,
В красивий перетворюється алмаз!


Довгі роки радісно жити,
Вірно любити і бути коханими,
В житті нещастя і горя не знати -
Ось, що я хочу вам побажати.
З Кашеміровим ювілеєм весілля!


Я бажаю вам добра,
Частки схожою з повною чашею,
Щоб було у вашому житті,
Завтра краще, ніж учора!
З Кашемірової весіллям!


Ви 47 років були разом,
І будете разом.
І ви про кохання не забули.
І життя як і раніше тече.
Бажаємо ми вам залишатися
З собою в согласье завжди.
І вам ні до чого розлучатися,
Ви разом — і то на роки!


Сім'ю ми вітаємо вашу-
Сорок сім років як народилася вона.
Нехай Ваш будинок буде повною чашею,
І в ньому завжди панує весна.
Щоб складаний життя було, як пісня,
І смуток удвох була легка,
Щоб по життю йшли ви разом
Очі - в очі, в руці – рука!


Сорок сім, повірте нам, небагато,
Але тільки якщо мова не про сім'ю,
Адже разом двом людям прожити так довго
Не так легко, так думається мені.
Живіть ще в два рази довше
І знайте, ваш приклад для нас безцінний,
Ми через рік вас вітати продовжимо,
Все тому, що вас любимо і цінуємо!




Дружина моя кохана,
Одна неповторна!
Ми сорок сім з тобою років,
І вірю – нас щасливіший немає!
Люблю тебе я всією душею,
Ти знай – я до кінця з тобою.
Нехай все хороше нас чекає,
Любові і радості політ!


Кожен рік - взвод.
Кожне десятиліття -
Велике підрозділ.
Кожна річниця - огляду причина.
Так командуйте ж цим парадом
Як можна довше і неодмінно удвох!
З Кашемірової весіллям!


Бабуся і дідусь рідні,
Ми хочемо знову привітати вас!
Ви у нас хороші такі,
Ми переконуємося щогодини!
Сорок сім років ви разом живете,
Поспішаємо Вас нині вітати!
Знаємо – ви від життя щастя чекаєте,
І поспішає здоров'я до вас знову!


Ви пам'ятаєте час, коли
Взаємно сказали, що так,
Готові бути чоловіком, дружиною -
Щасливою і дружною родиною?!
Живучи за законами любові,
Слова ви стримали свої!
Тепер вас привітати пора
З Кашемірової весіллям, ура!


Вас з ювілеєм весілля вітаю!
47 років ви в світі і в любові,
Сумніви крижинки нехай зараз розтануть,
Ви один для одного були народжені!
Нехай усі негаразди назавжди покинуть,
У любові, турботі жили, щоб сто років!
Нехай почуття з новою силою знову ринуть,
Бажаю незвіданих перемог!


Ви разом вже 47 років
А це термін чималий, це багато!
Ми раді, що у вас все добре.
Ми щасливі, що разом ви так довго.
Ми вітаємо з ювілеєм весілля.
Бажаємо так тримати і далі.


47 прекрасних років
Ваш вогнище родинне
Дарує всім тепло і світло
Кожну мить!
Нехай горить вогнище сильніше,
І не згасає!
У весілля вашої ювілей
Я вас вітаю!

Комментариев нет:

Отправить комментарий