среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Ювілеєм на 30 років у віршах

"Вітання з днем народження 30 років"

Моя ти мила голубка,
За життя вірна подруга,
Тобі сьогодні рівно тридцять,
І кращий сон нехай присниться.
Тобі букет з пишних троянд
Сьогодні вранці я приніс.
Подарунок свій я поклав,
Вірші ось ці вигадав.
Бажаю бути тобі щасливою,
І нескінченно мною улюбленої.
Послухай ти мій поздравок,
І посміхнись, мій ангелок.


До 30-ти твоїм років
Більше стало майстерності:
З вогником завжди була,
Деловита і сміла.
І сьогодні в день народження
Бери-но привітання
Від колег, своїх друзів
У свій серйозний ювілей!


"Привітання на ювілей 30 років"

Тобі сьогодні 30 років,
А це означає на обід,
Накриємо стіл і зберемо гостей,
Порадіємо ми від свіжих новин.
І новина на порядку денному,
У вказаний з точністю час,
Оголошено твоє, звичайно, день народження,
Наказано організувати величезну веселощі,
І твій улюблений ангелок,
Несе мій ніжний ангелок.
Моя прекрасна дружина,
Ти в світі для мене одна.


Серед пелюшок, котлет
Життя лише розпочато зразок! —
Ось уже тридцять років,
Тридцять років на підході!
Ти прекрасна, струнка,
Щастя в дітях і з чоловіком.
У тридцять років лоб не морщь,
Будь веселою молодичкою!
І готуй плов і борщ —
Ми прийдемо до тебе з горілкою!
Не вік це — тридцять років:
В тобі горить весняний цвіт!


"Вітання з ювілеєм 30 років хлопцю, дівчині"

А от сьогодні тобі тридцять років,
І пора ж мені принести тобі букет.
А поки я накрию тут столик
Адже ти колега трудоголік.
Ми всі тебе так ніжно любимо
І поважаючи приголубим.
Прийми скоріш поздравок
І юбилейчик буде в строк.


30 років тобі, мій друг –
Швидко час пролетів,
Роки – немов серця стук –
Головне, щоб не боліло!
Від душі хочу бажати
Багато щастя і везіння,
Ніколи не сумувати,
Золотого настроенья!


"Привітання на тридцятиріччя"

Сьогодні день народження сина,
Йому бажаємо ми відтепер.
Щоб був щасливим багато років,
Ну і яка ж буде твоя відповідь?
Ти повинен бути самим красивим,
І самим чесним, просто милим.
І життя твоє вся попереду.
Потрібна допомога? Поклич.
Прийдемо до тебе під час будь-ми,
Ми допоможемо радою, забудемо все погане.
Хай буде все, як хочеш ти, синку,
І в 30 років лови наш поздравок.


Ех, де мої ті тридцять років,
Де той азарт і пристрасність,
Тоді, здавалося, немає бід,
Вся по плечу небезпека.
Тобі, брате, просто я скажу –
Цінуй ці миті,
Ти миттю кожним дорожи,
Їх краще немає на світі!


У 30 років хочемо сказати,
Бажаємо бути таким,
Щоб все навколо балділи,
На тебе щоб витріщалися,
У твоєму житті було все,
То що обраним дано,
Слава, гроші, секс і віскі,
Твоє ім'я у кожному списку,
Щоб здоровим був, як бик,
І повірив у цей вірш!


У цей вечір всі до тебе йдуть,
А потім отримаєш ти подарунки,
Сходи з пройдених років,
Щорічно піднімає планку.
Але ж ти сильна і весела,
Тільки іноді, не часто,
Вибірково, показуєш нам,
Справжню себе, всю правду...
А поки, з тридцятиріччям.


Коханий чоловік і люблячий батько,
Зв'язала нас доля із золотих кілець.
Долі за це я дякую кажу,
І дуже сильно я тебе люблю.
З тридцятиріччям тебе я вітаю,
Тобі, мій милий чоловік, бажаю.
Здоров'я міцного, кохання велике,
І жити зі мною до весілля.
Прийми мій ніжний поздравок,
І хай береже тебе мій ангелок.


Тридцять років приходить рідко,
А точніше – лише раз!
Ми вас міцно обіймаємо,
Вітаємо вас зараз!
Це свято, що це дата,
Це цілий ювілей!
І тому так багато
Зібралося зараз гостей!
Миру, міцного здоров'я
Вам і вашим близьким!
Нехай над вашою головою
Сонце завжди висне!


Ще ти молодий, але вже успішний
І дуже сильно всім ти цікавий.
Я пишаюся тим, що ти мій друг
І мені заздрять навколо.
Тобі сьогодні тридцять років,
Нехай далі процвітає твій успіх.
Нехай буде в особистому житті все пристойно
А в цілому все, щоб було на відмінно.
Читай швидше поздравок
І отримуй море посмішок.


За тридцять граней заглянув,
Та хіба ж це роки!
Рум'ян, здоровий, сильний розумом,
Улюблений син природи!


Ну, мужик, давай за нас,
Хай без нас тепер спецназ,
ВДВ і ВПС
Теж обійдуться «без».
Ми своє відвоювали,
Оттрубили «від» і «до»,
(Були юними зате!)
Желторотики хай служать,
Дембель нам тепер не потрібен,
Ми у дружин тепер своїх,
На безстрокової
І надстрокової,
І майже без вихідних!
Ну, з тридцатником, дружок,
Приймай наш поздравок!



30 років — зовсім вже дорослий!
З Днем народження, синку!
Дай привітати, дай обійнятися,
Як же виріс — в стелю!
Щастя, міцного здоров'я,
Вірних, відданих друзів,
І коханої — найкращою,
І звичайно ж — дітей!


Сьогодні ті, кому «за тридцять»,
Поспішають прийняти в свої ряди
Тебе, сердець наших царицю!
В твоїй душі, нехай сади,
Цвітуть, цвітуть, не облітаючи,
Адже ти така молода,
Прекрасна зрілої красою,
І нехай завжди будуть з тобою
Удача, щастя і успіх,
Причиною сліз лише тільки сміх
Хай буде! Цей поздравок
І приглашенье в наш гурток,
Прийми, ти нам тепер сестриця.
Твої всі ті, «кому за тридцять».


Привіт, кохана подруга!
Спека, мороз і навіть завірюха
Мені байдуже, коли ти поруч.
Твій свято - для мене відрада!
З тридцятих Днем народження тебе,
Днем шоколаду та печива!
Бажаю сил тобі успіху,
А також багато-багато сміху!


Тридцять років — це круто!
Ювілей? Не може бути!
Отже, кожну хвилину
Потрібно з користю проводити!
Пиво, горілка, кола, віскі,
І забудьте слово — ні!
Шашличок з салатом миски,
Триває банкет!
А поки ще не п'яні,
Ми сідаємо в куток,
Створюємо унікальний
Ювілейний поздравок!


У тебе, дружина, сьогодні
День народження - 30 років!
Що для жінки - не вік,
І тебе красивіший немає!
Я люблю тебе, рідна,
І бажаю від душі,
Щоб швидше у нас з тобою
З'явилися малюки!


Кіт нявкає уперто.
Там букет, і тут букет!
День народження у «мами»,
Їй сьогодні тридцять років!
І його за стіл саджають,
Домочадцям невтямки —
Він з ранку переживає,
Хоче зробити поздравок!
У неї така дата!
Пік любові та краси!
Барсик дивиться винувато —
Ну не зміг купити квіти!

Комментариев нет:

Отправить комментарий