пятница, 23 сентября 2016 г.

Привітання з Днем Міста Москви у віршах

Я пам'ятаю... Маленькі руки,
Смішні, і мої притому,
Розкрили дуже старий том.
"Москва... як багато в цьому звуці..."
Дитина прочитав, дивуючись, -
Він слів не зрозумів у цю годину.
"Москва... як багато в цьому звуці
Для серця російської..." Знову
Співає старовинна друк,
Тут перше слово науки,
Але мені невідомою. Тут - знак,
А сенс зрозуміти не можна ніяк.
Навіщо Москва? Але я в селі,
В моїй, народжений, люблю її.
В неї мати, батько, в ній все моє.
Подібна казкової царівни
Будь метелик в саду.
Тут всю Росію я знайду.
Так я шепотів, - слухайте, онуки
Мої, від моєї дочки, -
Дивуючись, шепотів на ранок днів:
"Москва! Так багато в цьому звуці?"
А нею жив. І їй живу.
Люблю, як кращий звук, Москву!


Все те, що з дитинства дорого
Поспішаємо привітати!
З Днем дорогого міста –
Частичкою душі!
І площі та вулиці
Завжди пестять погляд.
Перехожі милуються.
Тут кожен житті радий!


Московський Кремль!
Яка краса,
Яке прекрасне величье
Його плеча,
Його зірки,
Хреста...
Яка даль в особі і заналичьи!
Дивлюся... Дивлюся... Дивитися не втомлююся:
Який опорний і високий камінь!
Він затверджений землею - на ній і я стою -
І швидкоплинно окрилений століттями!


З днем міста, подруга,
Чудово відпочити.
А краще зустріти друга
І за місто махнути!
Завжди нам весело з тобою,
І радість, сміх у нас рікою.
Нехай свято міста для нас
Пройде з тобою на вищий клас!
Заздри з неба нам салют,
Як запалювати вміють тут.




Москва, Москва!.. люблю тебе як син,
Як російська, - сильно, палко і ніжно!
Люблю священний блиск твоїх сивин
І цей Кремль зубчастий, безтурботний
Даремно думав володар чужий
З тобою, столітнім російським велетнем,
Помірятися главою і - обманом
Тебе скинути. Марно вражав
Тебе приходько: ти здригнувся - він впав!
Всесвіт замовкла... Величавий,
Один ти живий, спадкоємець нашої слави,
Ти живий!.. Ти живий, і кожен камінь твій -
Заповітне прєданьє поколінь


Місто гарне і місто велике,
Все тут так близько, знайоме...
Здається, кожен в ньому камінь рідний,
Здається, тут тільки вдома!
Я вітаю тебе з важливим днем!
Свято для всіх, хто так любить
Місто, яке ми кличемо будинком
І таким завжди буде!


Місто пишний, місто древнє
Ти вмістив у свої кінці
І посади, і села,
І палати, і палаци!
Оперезаний стрічкою ріллі,
Весь пестреешь ти в садах:
Скільки храмів, скільки веж
На твоїх семи пагорбах!..
Велетенським рукою
Ти, як хартія, розвинений,
І над малою річкою
Став великий і знаменитий!
На твоїх церквах, старовинних
Виростають дерева;
Очей не схоплять вулиць довгих..
Це матінка Москва!
Хто, силач, візьме в оберемок
Пагорб Кремля-богатиря?
Хто зіб'є золоту шапку
У Івана-дзвонаря?..
Хто Цар-дзвін підніме?
Хто Цар-гармату поверне?
Капелюхи хто, гордец, не зніме
У святих в Кремлі воріт?!
Ти не гнула міцною выи
У бідової своєї долі:
Хіба пасинки Росії
Не вклоняться тобі!..
Ти, як мученик, горіла
Білокам'яна!
І річка в тобі кипіла
Бурнопламенная!
І під попелом ти лежала
Полоненною,
І ти повстала з попелу
Незмінною!..
Процвітай же славою вічною,
Місто храмів і палат!
Град серединний, град серцевий,
Корінний Росії град!


Вітаю душевно з Днем міста!
Цей день колективно зустрічають,
Не боячись ні спеки, ні холоду –
Клімат тут ні на що не впливає!
Всі в піднесеному настрої!
Веселяться і щиро святкують!
Адже у міста – День народження!
І тебе це свято нехай радує!

Комментариев нет:

Отправить комментарий