четверг, 26 января 2017 г.

Смс з днем Святого Валентина коханій

Улюблена бажана моя,
З днем Святого Валентина вітаю я
Тебе: ти більше всіх мені дорога,
Кохані немає, не буде ніколи.

Для мене ти — сонця промінець,
Ти ввійдеш — і спалахне світло!
Бути з тобою нерозлучним
Я хотів би багато років.

Ти народжена единственною бути,
А я живу, щоб тебе любити.
Все зробити для тебе зможу,
Твою любов навіки збережу!

Дорога, золота,
Зізнаюся тобі, люблячи:
Краще я з тобою растаю,
Чим замерзну без тебе!

Коли ти посміхнешся мені,
Я наче лицар на коні,
І для тебе без зайвих слів
Завжди готовий на подвиги!

Про тебе мрію однієї
І до мрій своїх звик.
Я з тобою поруч таю,
Як під сонцем сніговик.

День Святого Валентина —
Чим не привід для інтиму?

Скажу тобі прямо,
Скажу без помилкового сорому:
— О, стань моєю прекрасною дамою
Я буду лицарем завжди!


О, стань моєю прекрасною дамою

У день святого Валентина
Вам зізнатися я вирішив,
Що давно Вас полюбив,
Ви мені так необхідні!




Тебе побачивши, завмираю...
Ти — втіленням краси.
Я від душі тобі бажаю:
Нехай здійсняться всі мрії.

Ти — душі моєї відрада,
Диво-дівчинка моя!
Всі тебе побачити ради,
Але люблю один лише я.

Що було в минулому? Все забудь!
Скажу я просто, без прикрас:
У нас з тобою є спільний шлях!
Він починається зараз!

Я головне своє бажання
Тобі довірю, не тая:
Нехай у всіх твоїх мечтаньях
З тобою поруч буду я!

Я живу однією любов'ю".
Оціни пристрастей прибій!
Я тобі зізнаюся чесно:
Бути хочу завжди з тобою.

І душу, і тіло люблю я в тобі,
За зустріч з тобою вдячний долі.
За це віддам я і тіло, і душу —
І клятви любові ніколи не порушу!


Голосові поздоровлення з днем Святого Валентина коханій

привітання на мобильныйПрикольные вірші: Я як потужний жеребець, люблю тебе, аж прям капєц! привітання на мобильныйПесня: Десь на білому світі, серед кленів і беріз привітання на мобильныйСтихи: Без тебе я як жовтець в пустелі!
Валентинка — це радість,
Валентинка — це сміх.
І дарую її я тої,
Хто на світі краще всіх!

Я не стану прикидатися.
Самому собі велю
Найкращій дівчині освідчитись:
Я люблю тебе! Люблю!

Немає в світі нікого прекрасніше,
З тобою серед зими — весна,
Я не шукаю розмаїття,
Ти для мене — завжди одна.

У День Валентина будь зі мною,
Наче кішечка, міла.
Будь ласкав, будь озорною,
Закинь турботи і справи.

Про майбутнє не кажи!
Кинь погляд лукавий з-під повік
І поцілунок мені подаруй...
Нехай він триватиме цілий вік!

Незвичайна картинка —
Чесно скаже валентинка:
Серед усіх моїх друзів
Ти на світі всіх миліше!

В день святого Валентина,
Так як свято це наш.
Вітаю і цілу
Багато, багато, багато разів.

У день святого Валентина
Зізнаюся: тебе люблю
І сподіваюся на взаємність.
Ти відповідай мені. Дуже чекаю.
Прикольні листівки коханій на День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий