четверг, 5 декабря 2019 г.

Вітання З новим роком 2020 хлопцеві

Коханий мій чоловік, я вітаю тебе з Новим Роком і бажаю тобі бути таким же впевненим в собі, таким же сильним і добрим! Ти мій герой, в тобі поєднується стільки прекрасних якостей! І я бажаю тобі продовжувати рухатися до своїх цілей і мріям. Ти впораєшся з будь-якою труднощами, я в тебе так сильно вірю!

***

Милий, я вітаю тебе з Новим Роком і бажаю тобі бути в гармонії з собою, також мудро і раціонально приймати рішення для нашого майбутнього, працювати над собою і над нашими відносинами. Я вдячна тобі за твою любов, підтримку, міцне плече, з тобою я як за кам'яною стіною, і інший мені не потрібен!

***

Улюблений! Мій мужу! Мій турботливий! Прекраснейший людина! Я так рада, що ми разом. Я завжди буду вірити в тебе і підтримувати, бажаю тобі не звертати з шляху і терпіти мою зайву емоційність. І нехай наші відносини будуть рости і цвісти!

***

Сонце моє, вітаю тебе з Новим Роком. Нехай твоє життя буде таким, яким воно в твоїх мріях! Я хочу створювати з тобою наш прекрасний світ, наповнений любов'ю і щастям. Хочу дарувати тобі ніжність, любов, турботу, все своє тепло і ділити з тобою всі миті життя хочу радіти новому дню з тобою. Я дуже сильно люблю тебе і, нехай життя буде тобі в задоволення!

***

Мій прекрасна людина! Ти для мене промінчик сонця в непогожі дні. Нехай в твоєму серці завжди буде місце добру і любові. Нехай життя несе тебе в потоці натхнення і продуктивності. Нехай всі плани і проекти реалізовуються. А я завжди буду поруч і буду допомагати! Нескінченно люблю, з Новим роком!

***

З новим роком! З новими мріями, планами та цілями! Я бажаю тобі в цю новорічну ніч, щоб в твоє життя гримнуло, як грім серед ясного неба, чари. Ти заслужив мати в цьому житті все найкраще. Все найпрекрасніше. І, будь ласка, продовжуй бути собою, мій найкращий!

***

Озирнись яка гарна і сніжна Новорічна ніч! А скільки в ній таємниці і чарівництва! Загадай бажання, мій улюблений принц, і нехай воно швидше здійсниться! Нехай всі проблеми відлітають разом з пластівцями снігу. А в серці хай залітає віра в диво. У кожному моєму слові для тебе вкладено багато любові і ніжності для тебе! Для мого сильного і хороброго чоловіка!

***

Мій герой! Ти навіть не уявляєш, як я вдячна Всесвіту за зустріч з тобою. Зірки зійшлися, щоб ми познайомилися з тобою і несли нашу любов, разом долаючи перешкоди! Нехай у тебе буде мир і гармонія з самим собою. Нехай в наших відносинах буде якомога більше слів подяки на адресу один одного! Ти моє найпрекрасніше диво, і найсвітліша мечта! Нехай небеса оберігають нас від негараздів!

***

Коханий мій, найпрекрасніший і добра людина! Мій гарний, я від щирого серця бажаю тобі знайти себе в цьому житті і заробляти гроші на своєму улюбленій справі! Бажаю, щоб наших спільних спогадів ставало все більше і більше з кожним днем! Піклуйся про мене, оберігай, доглядай, і скоро побачиш як виростить прекрасний квітка!

***

Вітаю тебе з цим чарівним святом, Новим Роком! Нехай казка влітає в твоє життя і залишається з нами надовго. Нехай вчинки будуть добрі і чоловічі! Нехай любов оточує всюди! І друзі хай завжди будуть з тобою і допоможуть тобі у важкі хвилини! Ти мій солодкий привід для щастя!

***

Озирнись. Пройшов цілий рік.
Одного разу в нашому житті був один епізод.
Погашено світло. Затишно. На плечі голова.
В ту мить не потрібні були ніякі слова.
Щоки палали. Серце стукало.
Зі мною раніше такого ніколи не траплялося.
Улюблений фільм. Кола. Попкорн. Спасибі.
З твого боку це було дуже мило.
Теплота. М'якість. Спокій. Я соромлюся.
Твоїм почуттям я щиро дивуюся.
Той вечір, що був подарований мені тобою.
Він буде не забутий само собою.
Новий рік наближається.
Всі знають, що чудеса то трапляються!
Нехай здійсниться все те, про що ти мрієш.
Я бажаю тобі тільки краще, ти ж знаєш
З Новим роком вітаю!
Виконання звітного бажаю!
Знай: ти не самотній, тобі є до кого звернутися!
А я. Я завжди буду тобою пишатися!

***

Сонце яскраво світить,
Ми любимо один одного.
Поводимося як діти.
Любов просто так не відпустимо.

Коли ти щасливий, що писати?
Почуття відіграють, ми щасливі.
Таке просто не описати.
Про теплоту не забули.

Життя прекрасне,
Якщо ти дієш.
І плачевно небезпечна,
Якщо гаєшся.

Те, що близько - легко втратити.
Те, що істинно, може стати хибним.
Не завжди виходить щастя зустрічати.
Так, життя проживати складно.

Небо. Нескінченність.
Я люблю тебе сильно.
Хочу, щоб це тривало вічність.
Моє життя почуттями рясна.

Хмари - легкі як пух.
Відчуваю себе ними, коли в руках
Твоїх. Аж захоплює дух.
Моя голова на твоїх плечах.

Ти моє небо, я твої зірки.
Сумую, коли тебе поруч немає.
З тобою не страшні біди.
З вуст твоїх завжди чуєш слушну пораду.
Вітаю з Новим роком!
Будь ближче до мене завжди!
Давай жити з захопленням!
І бажано: назавжди!

***

Я дивлюся на прекрасне небо. Воно нескінченне. Загадка. Пеленою хмар одягнене. Ось я бачу довгоочікуваний захід. Я не одна. Зі мною мій чолов
Прикольна вітальна відкритка з Новим Роком 2020

Комментариев нет:

Отправить комментарий