четверг, 5 декабря 2019 г.

Вітання З новим роком 2020 дівчині вірші і проза

З Новим Роком сьогодні тебе вітаю,
І, звичайно, я багато чого побажаю:
Щоб негоди залишилися всі в минулому році,
Щоб залізний скакун був завжди на ходу,
Щоб чоловік коханий був поруч з тобою,
Щоб посилки з Алі потрапляли додому,
Щоб все кращі сукні були твої,
Щоб серце пізнало море любові,
Але головне, будь ти щасливою завжди,
А все інше - нісенітниця!

***

Сьогодні опівночі буде все прекрасно:
Куранти, дзвін келихів, повний стіл.
Адже тут ми зібралися, і не дарма:
Запалимо з тобою, красуня, весь танцпол!
Я з ніжністю великий тобі бажаю,
Завжди такою ж милою, ніжною бути,
В твоїх очах я просто відлітаю,
Хочу тобі все життя любов дарувати!
Так, з Новим Роком, з новим щастям, дорога,
Будь для мене ти світлом в темряві.
Ми знайдемо з тобою шматочок раю -
Весь світ я подарую тобі!

***

Мила, сьогодні я хочу привітати тебе з Новим Роком, і побажати, щоб кожен день був немов у казці, а ти відчувала себе прекрасною принцесою. Будь весь наступний рік такий же, як сьогодні: красивою, щасливою, радісною і чудовою.

***

Сьогодні щастя стукає в твій будинок,
Це Собаки рік махає хвостом!
Нехай вона з собою принесе
Все те, чого кожен так чекає:
Везіння, посмішок, успіхів в кар'єрі,
Щоб перед тобою відкривалися всі двері,
Приємних сюрпризів і добрих звісток,
Завжди бажаних і званих гостей,
Здоров'я, удачі, любові неосяжної,
І щоб була премія неодноразової.
Друзів, та таких, щоб вірними були,
І кухлик чаю завжди щоб налили.
Я з Новим Роком тебе вітаю,
І ніч веселощів за сім оголошую!

***

Вітання З новим роком дівчині в прозі
З новим роком, дівчинка моя! Привітання щирі і ніжні. Пожеланья щастя для тебе, життя нехай буде радісною, безмежної! У Новий рік - удачі і мрій. Любові чистої, немов білий сніг. І нехай той, кого хочеш бачити поруч, буде назавжди з тобою! На століття!

***

Будь щаслива, кохана і люби! Нехай все здійсняться прекрасні мрії, під дзвін шампанського в келиху! Нехай новорічне желанье раптом стане реальністю для тебе! В очах твоїх - надія з вірою дружать. Ну а навколо тебе удача кружляє! Нехай хоровод щасливих років тобі подарує свято. І збереже тебе від бід наш Дід Мороз - пустун!

***

Новий рік поспішає до нас в гості. У двері вже стукає! Наповнюй шампанським кубки - будемо веселитися! Нехай пройде вся ця ніч: яскраво, дзвінко, смачно! Щоб нікому навколо, раптом, не стало сумно. Побажаю я тобі все блага і щастя! Щоб старий рік забрав усі твої негоди!

***

Все на світі пожеланья я до твоїх ніг покладу. Новорічні визнання все в коробку покладу! Заверну тебе любові я, щастя, радості, добра! Покладу з горою успіху, щоб життя було сповнене! Новий рік любові відміряє, без кінця і краю нехай. І звичайно нехай посмішка назавжди прожене смуток!

***

Тобі кохана, хочу я побажати: в лотереї життя, Джекпот зірвати! Нехай виграшем стане любов і удача! Безмірним здоров'я буде на додачу. Супроводжував щоб щоденний успіх. І ти будеш в житті щасливіше всіх! Тобі все це в Новий рік я щиро бажаю! І з Новим роком, від душі тебе я вітаю!

***

Моя рідна дівчинка! У цю новорічну ніч, під дзвін курантів! Я хочу побажати тобі гармонії в житті. Тепла і світла! Краси, нехай вона оточує тебе у всьому! І нехай зорепад бажань обрушиться на тебе. І моментально виповниться все заповітне, закрутивши тебе в вихорі - щастя!

***

Новорічна казка нехай принесе в твоє життя - щастя! Живи в радості і насолоджуйся тим, що маєш. І вір завжди в кращий. Нехай самі добрі події в твоєму житті, миготять, як вогники на новорічній гірлянді! А поруч з тобою будуть завжди щирі і вірні люди. І звичайно - я!

***

Я тобі бажаю в новому році, щоб всі печалі замело снігом! Щоб любов виблискувала також яскраво, як новорічний салют !. Нехай посміхається тобі удача і сяють від щастя очі! Просто ти для мене багато значиш. У новорічну ніч і завжди! Посміхайся, улюблена яскраво! Ніколи і ні в чому не знай бід! Від любові нехай тобі буде жарко! Будь - щасливою, один лише рада!

***

В цей казковий свято нехай виконуються всі мрії! Під ялинкою виявляться найбажаніші подарунки. Я хочу, щоб ти завжди була найкрасивішою і яскравим! Щоб сльозинок не знали рідні очі. І щоб життя, немов казка - чарівної була. З новим щастям, рідна, вітаю люблячи!

***

Нехай не буде в тебе нудних днів на рік! Нічний казки диво - відведе біду. Нехай сніжинки принесуть: радість, чудеса. Щоб знала, чекає тебе в Новий рік - мрія! Відкривай ж серце ти, прожени тугу! Новорічну любов я тобі дарую! Вітаю від душі! Щиро - люблю!

***

Вітаю з Новим Роком чарівну і чуйну дівчину. Бажаю знайти тобі настільки цікаве хобі, щоб цей рік пролетів непомітно і залишив купу незабутніх вражень! Нехай всі цілі, які ти поставиш, будуть досягнуті на 100 відсотків, і навіть більше.

***

Вітаю тебе з Новим Роком, моя люба! Бажаю, щоб у наступному році всі твої мрії, навіть найпотаємніші, справдилися, і привнесли в твоє життя безліч яскравих впечат
Українська вітальна відкритка з Новим Роком 2020

Комментариев нет:

Отправить комментарий