четверг, 26 ноября 2020 г.

Поздоровлення вітчиму з Новим 2021 роком

 З Новим Роком прийми, вітчим, привітання,

Ти гідний тільки захоплення,

Ти замінив мені батька,

І мама з тобою, просто ожила.

Дай Бог тобі здоров'я і удачі,

І настрою прекрасного в додачу,

Нехай мудрість принесуть тобі року,

Будь везучим у всьому, завжди.


***


Ти давно став частиною нашої сім'ї,

Тобою пишаємося і захоплюємося ми,

Для нас ти приклад справжній,

Милий вітчим, від щирого серця бажаємо тобі щастя.

З Новим Роком вітання прийми,

Нехай неодмінно збудуться мрії твої,

Здоров'я хай не підводить ніколи,

Довго живи й потіш нас завжди.


***


Милий вітчим, з Новим Роком! З новим щастям!

Стороною нехай обминуть тебе негоди,

Життя хай дзвінкою піснею ллється,

Нехай тобі все легко вдається.

Суми нехай обходять тебе стороною,

Будь зберігаємо завжди долею,

Від Діда Мороза подарунки отримуй,

Будь оптимістом, що не сумуй.


***


Завдяки тобі, мама розцвіла,

Ти замінив мені рідного батька,

З тебе приклад беру, тобі довіряю,

З Новим Роком від щирого серця вітаю.

Нехай не торкнеться тебе смуток,

У всьому везе тобі нехай,

Бадьорості тобі, взаєморозуміння в сім'ї,

Хай буде все відмінно в твоїй долі.


***


Для мене ти хороший порадник, в усьому приклад,

Повноцінною сім'єю ми стали тепер,

Милий вітчим, з Новим Роком тебе,

Щастям нехай життя наповниться сповна.

Нехай хуртовини всі печалі заметуть,

Великі перемоги нехай тебе чекають,

Мрія нехай збувається неодмінно,

У долі нехай буде все чудово.


***


За весь спасибі, вітчим, тобі кажу,

За те, що ти поруч, долю дякую,

З Новим Роком від душі тебе вітаю,

У всьому успіхів, благополуччя, бажаю.

Життєві сили хай не згасають,

Щастя і удача нехай тебе оточують,

Снігу нехай заметуть печаль і зло,

Дай Бог, щоб тобі в усьому щастило.


***


Спасибі, що ти мамі щастя подарував,

І мене любов'ю батьківській обдарував,

Тебе я поважаю і ціную,

За те, що ти є, долю дякую.

З Новим Роком від душі вітаю,

Свято весело відзначити, бажаю,

Нехай задумане в році, що наступив збудеться,

А всі печалі назавжди забудуть.



Українська листівка з Новим Роком 2021

Комментариев нет:

Отправить комментарий