среда, 25 ноября 2020 г.

Привітання з Новим роком 2021 дружині

 Кохана, з Новим роком тебе! Бажаю тобі здійснення усіх загаданих бажань, домашнього тепла і затишку. Нехай в новому році ще більше задуманого втілиться в реальність. Головне - йти до своєї мети, і все у тебе вийде. Щастя тобі і неосяжного здоров'я!


копіювати


Постійне посилання


В закладки

Путін вітає з Новим годомС Новим Роком Вас - пісня-поздравленіе13-е відділення міліції - Занадто тихо у вас в Новий рік!


Дорога дружина! Вітаю з Новим роком! Бажаю тобі досягнення поставлених цілей, сили, творчості, професіоналізму, успіхів. Нехай на шляху до мрії тебе оточують вірні друзі, а здоров'я не підводить ніколи! Зі святом, більше драйву, любові, чарівництва і щастя!


копіювати


Постійне посилання


В закладки

У світі зустрічають Новий рік по-різному, але я віддаю перевагу це свято в колі сім'ї. І перш за все хочу побажати щастя для кожного з близьких мені людей, що зібралися сьогодні за одним столом. Нехай наступний рік пройде безхмарно, залишившись в пам'яті як рік виконання заповітних бажань і завершиться знову нашої теплої зустріччю!


копіювати


Постійне посилання


В закладки

Моя бажана, красива, рідна,

Чарівне свято скоро ми зустрічаємо.

Я дуже радий, що жінка така

Зі мною дорогу життя розділяє.

Дякую за посмішку і підтримку,

За ніжний погляд і віддану душу.

Прости, що я часом не безгрішний.

Нехай Новий рік нам почуття не захурделить.


копіювати


Постійне посилання


В закладки

З Новим роком тебе, кохана!

Реального щастя тобі, а не уявного,

Бажаю я в день цей мега чудовий.

Чи не знав ніколи я леді чарівніше!

Хочу, щоб була ти завжди в настрої.

Хороший настрій - це праця, не везіння!

Блищать нехай від почуттів твої милі оченята,

А я постараюся, щоб життя стало казкою!


копіювати


Постійне посилання


В закладки


Отримайте знижку 7% ⇑ Використовуйте промокод DEDMOROZ до 1 січня! Діє один раз. Дивіться актуальні знижки та промокодом на музичні вітання з посиланням.

Мила моя дружина,

Ти прекрасна і ніжна!

Обіцяю я, люблячи,

Чи не засмучувати тебе.

У наступаючому році

Не впізнаєш ти нужду.

З неба для тебе зірку,

Коль захочеш, вкраду!

Буду пестити і любити,

І подаруночки дарувати!

Виявляти до тебе турботу,

Менше думати про роботу.

Вообщем, зі святом, рідна!

Серед гостей зараз виблискуючи,

Про мене не забувай,

Підходь і обіймай!


копіювати


Постійне посилання


В закладки

Дружині коханої побажати

Хочу я в Новий рік везіння,

Частіше чоловіка цілувати

І бути в гарному настрої.

Чи не знати проблем, не знати турбот -

Нехай виконуються бажання!

Щасливої ​​будь на Новий рік!

Прийми в любові моїй признання!


копіювати


Постійне посилання


В закладки

Моя дружина, ти просто чудо!

Вже мені-то не знати!

І в Новий рік

Тобі бажаю:

Здоров'я і посмішок,

Сімейного нам щастя

І менше нам помилок,

Любові і дикої пристрасті!


копіювати


Постійне посилання


В закладки

Нехай яскраве світло прекрасних зірок освітить все твоє життя! Бажаю, щоб ця новорічна ніч принесла тобі стільки радості та позитиву, скільки насіння на самому величезному соняшниковому полі! Будь щаслива і ніколи не сумнівайся в собі, кохана, а я докладу всіх зусиль, щоб кожен твій майбутній день був світлим і барвистим! З новим роком!



Прикольна авторська відкритка з Новим Роком 2021 Бика

Комментариев нет:

Отправить комментарий