четверг, 26 ноября 2020 г.

Привітання з Новим 2021 роком синові

 ***


Моєму синові хорошому

У новий рік побажаю щастя,

Нехай тобі засяє веселка

І позбавить від усіх напастей.

Нехай запалиться на небі зірочка,

І завжди для тебе сяє,

Чи не застрягне нехай в горлі кісточка,

І сердечко нехай не розтане.

І на небі нехай сонце яскраве

Висвітлює тебе своїм світлом,

Нехай мороз тебе не заморозить,

Нехай ти не бродиш від вітру.


***


Синочку наймиліший мій

Ти знаєш, я пишаюся тобою.

Так нехай же цей новий рік

Тобі лише щастя принесе.

Успіху, радості, любові,

Щоб гроші в будинок до тебе прийшли.

Та щоб дружина не зраджувала,

Любила міцно, поважала.

Побільше радісних дітей,

І тільки позитивних звісток.

Щоб все задумане виходило,

Удача в усьому тобі посміхалася.


***


Ти син мій - гордість і відрада,

Тобі завжди я дуже рада.

Ти немов промінчик для мене,

Адже мама любить я.

Сьогодні з новим роком вітаю

Не сумувати тобі бажаю.

Щоб життя ще прекрасніше стала

І світла смуга у тебе настала.

Щоб не було розчарувань

І тільки радісних зізнань.

З новим роком синочок милий мій,

Ти залишайся лише собою.


***


Синочку, сонечко моє,

Ти немов на небі промінчик світла.

Ти ж знаєш я пишаюся тобою,

Хочу, щоб було за життя свого літо.

Щоб у тебе все виходило

І щоб удача тобі посміхалася.

Ти бути успішним заслужив,

Хочу, щоб життя свою любив.

І нехай в цей новий рік

Тобі лише радість принесе

І дуже багато добрих справ,

Щоб від радості ти співав.


***


Кращому на світлі синові

З новим роком привітання пишу,

І в конверті або смс

Я відправити привітання вирішу.

Напишу тобі я цілу поему,

Як Тетяна Онєгіна писала,

І доведеться тобі, синку,

Читати поздравленье від мами.

Будеш читати до ночі,

Техніку читання підвищиш,

Пропустиш ти пару рядків,

Щоб не змішалися всі думки.


***


Милий син, ми сьогодні тобі побажаємо,

Побільше удачі, багато веселощів,

З Новим роком прийми поздравления !!!

Ми звичайно старалися - подарунки під ялинкою,

І нашою любов'ю укутати теплою,

Нехай Новий Рік принесе більше удачі,

Нехай вижгет негоди, не можна адже інакше.

Новий рік це свято, що з детсва любимо,

І тому ми тебе благословимо,

На те щоб життя було барвистою казкою,

Щоб рік приносив тобі, тільки щастя !!!



Вітальне зображення з Новим Роком 2021

Комментариев нет:

Отправить комментарий