четверг, 26 ноября 2020 г.

Привітання з Новим 2021 роком доньці

 ***


Сніг холодний сріблиться,

Місячне світло над ним струменіє,

Зірки водять хоровод ...

До нас приходить Новий рік!

Він йде з веселою піснею,

З кожним кроком все чудесней

Нашій доньці в насолоду,

У кожному серці пробудження,

Нехай щасливим буде рік,

Нехай доньці пощастить!


***


З новим роком вітаю тебе я

Мила улюблена донечка моя.

Як же добре, що є ти у мене.

Нехай же збудеться твоя мрія.

Нехай все буде просто супер у тебе,

Щоб життя насиченою була.

Щоб ніщо тебе не засмучувало

І лише світлі смуги у тебе бували.

Щоб не було в житті біди

І завжди лише вперед йти.

Ти живи завжди щасливо

Будь завжди такою щасливою.


***


Ось годинник дванадцять б'ють,

Нові враження в будинок йдуть.

Ти дочка ніколи не сумуй,

Краще радіти скоріше давай.

Нехай життя твоє тече рікою

І нехай збуваються мрії

А ти завжди лише будь собою

Завжди вперед до мети йди.

Нехай новий рік удачу принесе,

Успіх у справах до тебе йде.

З новим роком мила моя,

Дочка сонячна.


***


У новий рік нехай збудеться твоя мрія

Адже така прекрасна ти у мене.

Дочка моя найрідніша

Ти така у мене золота.

Нехай же освітлює шлях зірка

Щоб на удачу була вона.

Здоров'я міцного тобі в усьому,

Ставати лише краще день за днем.

Нехай буде все, як хочеш ти,

Щоб ніякі біди були не страшні.

З новим роком, дочка мила моя,

Краще за всіх ти у мене.


***


Донечка, вітаю з Новим Роком,

Здоров'я, радості хочу побажати,

З удачею ніколи не розлучатися,

Бід та смутку не знати.

Будь коханою і бажаною завжди.

Доля нехай щедро нагородить тебе,

Живи в гармонії зі щастям,

Нехай стороною обходять всі негоди.


***


З наступаючим Новим роком тебе!

Дорога наша дочка!

Бажаємо тобі не тая,

Щоб прекрасна була новорічна ніч.

Нехай в новому році для тебе,

Посміхалися яскраві зірки,

Щоб тобі відкрилися щастя врата,

І невідомі були сумні сльози.

Нескінченно тебе любимо,

Нехай збудуться твої бажання,

З тобою завжди ми поруч будемо,

У нас завжди знайдеш ти розуміння!



Картинка з Новим Роком 2021

Комментариев нет:

Отправить комментарий